piątek, 20 stycznia 2012

Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Babci i Dziadka

Moje pierwsze wyzwanie skrapkowe

Wyzwaniowy blog hop na - Kreatywne Pole -

 Nie było łatwo podjąć decyzję bo konkurencja bardzo doświadczona mi sie szykuje
ale bardzo spodobał mi się temacik czyli wkomponowanie tylu różnych elementów w jedną całość.
Nigdy nie robiłam takiego bogatego kolażu, w dodatku te przeszycia, ćwieki, guziki, których wcześniej nie używałam

wymagane elementy:
wstążka (biała tasiemka z kwiatuszkami)
materiał (filc jako jeden z 4 prostokątów)
guzik (nawet dwa)
przeszycia ( maszynowe i ręczne guziczki)
kwiatek (jest ich dużo)
ćwiek (główka agrafki z serduszkami)

nie byłabym sobą gdybym nie dodała brokatu ;)
i stempelek oczywiście kolorowany kredkami akwarelowymi



Zabawa była przednia
Dziękuję za Super Zabawę

5 komentarzy:

  1. Śliczna kartka :) wszystko świetnie razem połączyłaś. Życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo piękna kartka! Dziadkowie będą napewno zachwyceni
    Dziękuję za wzięcie udziału w naszej zabawie - Katharynka DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza kartelucha :)))
    BRAWO kochana !!!
    ślicznie to wszystko połączyłaś !
    ja też planuję to wyzwanie, ale praca jeszcze nawet nie zaczęta :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziękuję za miłe słowa bo jak to przed "pierwszym razem" stres jest duży ;)

    OdpowiedzUsuń