poniedziałek, 5 marca 2012

Miły początek tygodnia :D

Przyznaję się jestem uzależniona od netu nawet w komórce sprawdzam ciągle maile i FB
Dzisiaj jak co dzień sprawdzałam statystyki mojego bloga i ku mojemu zaskoczeniu pojawił się tam wpis że jest dużo wejść z jednej znajomej mi strony ;)
Pytanie dlaczego? Co tam było takiego że tyle osób mnie odwiedza?

I co odbyło się losowanie Candy :) u Ani
Ania robi śliczne laleczki i owe cukieraski dotyczyły pięknego Aniołka w złotej sukni
Nie mnie przypadł zaszczyt go otrzymać

ale Ania postanowiła przyznać nagrody pocieszki

i ja taką pocieszkę otrzymam
Już nie mogę się doczekać niespodzianki
Bardzo dziękuję organizatorce za super zabawę i gratuluję pozostałym wylosowanym osóbkom :*

1 komentarz:

  1. wow ... supcio !
    Gratuluję kochana !!!
    niespodziewajki są najlepsze !!!

    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń