niedziela, 17 czerwca 2012

Twórczo

Śledząc wyzwania na waszych blogach postanowiłam zabawić się z art-piaskownicą
i wziąć udział w wyzwaniu
Przepis na...
To mój pierwszy scrap
i powiem wam że wyżyłam się artystycznie :P
Wyzwanie polegało na: zabawie z matematyką a dokładnie z geometrią według dyktanda:

nożyczkami wytnij KWADRAT  (u mnie zdjęcie z ostatniej wyprawy do Ojcowa)
cyrklem narysuj 2 KOŁA  (oj nie jedno i w dodatku malowane, cieniowane akwarelami i akcentowane markerem)
przyklej 3 TRÓJKĄTY  (# były mi mało i musiałam dodać więcej)
całość uzupełnij dowolną ilością PROSTOKĄTÓW

chlapnij ... szarpnij... zagnij ... i gotowe!

do chlapania użyłam własnej mikstury z pyłu perłowego w odcieniu biało- srebrnym, oraz farb akrylowych, poszarpałam prostokąty i dość mocno je pogniotłam

Oczywiście pragnę wziąć udział w wyzwaniu




Tło w fazie twórczej wyglądało tak :)
widac jak ładnie się błyszczy moja miksturka

Jestem ciekawa jak wam się podoba moje pierwsze tego typu wyżycie artystyczne

5 komentarzy:

  1. Pierwszy scrap, a jak pięknie wyszedł ;)) podoba mi się efekt chlapania tą "miksturą", całość świetna :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. BRAWO Asiu !!!!!!!!!!!!!!
    Cudna i bardzo oryginalna praca :))) a miksturka ... szacun !
    Życzę powodzenia w wyzwaniu :)))
    pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  3. niektórych scrapki baaardzo wciągają więc życzę weny twórczej i dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń