piątek, 15 lutego 2013

wyróżnienie

Bardzo dziękuję za wyróżnienie od Zosia Samosia która jest jednym z moich guru szycia :*
I dziękuję za wyróżnienie :)

Zasady:
Każdy nominowany blogger powinien: podziękować nominującemu u niego na blogu, pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu, ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie, nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują oraz poinformować autorów nominowanych blogów.

Więc cos o sobie w odpowiedzi na pytania
 
1.Gdyby nie rękodzieło czym zajmowała byś się dziś?! Jak myślisz :)
Jestem kosmetyczka i stylistką paznokci i zawsze coś "tworzę" -makijaże, fantazyjne zdobienia na pazurkach...
a szczerze mówiąc gdyby nie rękodzieło które zajmuje mnie od zawsze-odkąd tylko potrafiłam utrzymać nożyczki i igłę w rękach pewnie wylądowałabym w szpitalu bez klamek :P

2. Jak rozwijała się Twoja przygoda z tworzeniem?
Od zawsze coś robiłam , zszywałam ,wykorzystywałam (kiedyś to się mówiło że robi się coś ze śmieci dzisiaj że to recyklingowa sztuka :P) kleiłam.Od momentu gdy zaszłam w ciążę z pierwszą córka musiałam "nic nie robić"i wtedy wyhaftowałam mój pierwszy obrazek krzyżykowy a później się okazało że w internecie jest pełno filmików i kursów krok po kroku z różnymi takimi robótkami i tak od ponad 8 lat szukam sposobu na wyrażanie siebie ( tego kim i jaka jestem)

3. jestem mamą dwójki dzieciaków
4.  żoną swojego P
5. najlepiej mi się tworzy w nocy - jestem Sową
6. chodzę własnymi drogami jak Kot
7. Ciągle szukam akceptacji i zrozumienia

Ponieważ wiem że nie wszyscy lubia wyróżnienia
Chętne osoby proszę o częstowanie się

1 komentarz:

  1. No tak...taka juz nasza natura....hand made`owych dusz :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń