niedziela, 10 marca 2013

Dlaczego tak drogo???



Ostatnio ktoś się mnie zapytał "czy może coś opuszcze z ceny"
oficjalnie mówię  "NIE"
może baza drewniana nie jest droga, prefabrykaty do biżu również
ale pomijając fakt że korzystam z profesjonalnych farb, lakierów i pędzli, które zwyczajnie sie kończą lub niszczą
Tego że kiedyś tam odbyłam baaardzo drogie szkolenie z podstaw malarstwa i kompozycji i łączenia kolorów
nie zamierzam obniżać cen ale będę jeszcze je różnicować(podwyższać) ze względu na techniki jakimi się posługuję.
Kochani przeciętnie płaci się pracownikowi ok 10zł za godzinę- przy jednej parze kolczyków bywa że siedze nawet godzin 3( czasem więcej) a gdzie materiały i inne koszty?
Jeśli kogoś nie stać zapraszam do sklepów z prefabrykatami - szkolenie z malarstwa- chętnie nauczę danego wzoru licząc za roboczo godzinę plus materiały


Dawno sie tak nieuzewnętrzniałam
uffff

a teraz to co zapowiadałam na FB
zaczynam od broszek matrioszek, które jak zwykle mogą być wisiorkami na rzemień lub wstążkę

wysokość każdej ok 62mm i szerokość 35mm

 
kolory: kremowy żółty, różowy, fioletowy, magneta, z perłowymi akcentami

kolory: zielony, trawiasty zielony, srebrna perła, żółty, czerwony 

kolory: niebieski, fioletowy, kremowy zółty, cielisty, czerwony, trawiasty zielony i zielony, 








4 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie- aby dołączyc do akcji "Doceńmy rekodzieło". Banerek z odnośnikiem jest u mnie na pasku bocznym. Podbijmy internet! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i bardzo słusznie:)pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  3. Skądś to znam :( Tyle że ja nie potrafię być taka twarda i robię po kosztach :(
    A ja bym się do Ciebie wybrała na kurs cieniowania decu :D
    Piękne są :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Są świetne...
    Zapraszam do siebie :
    http://czubkowecudactwa.blogspot.com/
    Dąbrowa musi trzymać się razem :P

    OdpowiedzUsuń